Haren stijlen en toch nog krul?

Ik stijl soms me haren voor ik naar school ga. ik heb golvend haar maar ik stijl me haar echt heel goed. ik pak mijn fiets en ik ga naar school. als ik op school ben zijn me haren weer hetzelfde (golvend) ik heb ook geprobeerd om een staart te doen na het stijlen maar tog helpt het niet wat moet ik doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Accepteren dat je prachtig golvend haar hebt.

Antwoorden (4)

een muts op doen als je naar school gaat (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik is antie krul shampo. Maar als je heel ergkrullend haar hebt dan niet doen krijg je alleen maar meer krullen (mijn moeder had dit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij het stijlen(of krullen) van je haar gaat het niet zozeer om het verwarmen maar meer om het afkoelen.

Door het verwarmen gaan de schubben van je haren openstaan, als het afkoelt gaan ze weer dicht en zullen ze hun "vorm" ook behouden, zorg dus dat je haren goed afgekoeld zijn voor je naar buiten gaat.

(zelf steek ik altijd mijn hoofd 10 minuten in de koelkast)
12 jaar geleden
Je kunt het beter helemaal niet stijlen.
Zelf stijlde ik mijn haar ook altijd en kwamen er, als ik een stukje had gefietst ofzo, ook weer krullen in waar ik een vreselijke hekel aan had. Maar als je het vaak stijlt droogt je haar uit en raakt het erg beschadigd, dat heb ik zeker wel gemerkt na een tijd. Nu gebruik ik dus, op kappersadvies, geen stijltang meer en verzorgende olie dat mijn haar weer goed maakt. Je merkt echt dat je haar veel mooier wordt! (: